Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dr. F. Lassú Zsuzsa szexuálpszichológus blogja

Slow Motion

Slow Motion

Utolsó kommentek:

Almandin 2020.01.05. 22:08:17

Szerintem ma azért kevesebb az életre szóló kapcsolat, mint régen, mert az emberek többsége egyedül is életképes. Régen gazdasági kényszer volt a házasság. Másrészt a többségét nem érzelmi alapon kötötték.
A menstruációról alkotott véleményeddel nem értek egyet. Tény, hogy a régebbi korokban az átlagnő ritkábban menstruált, mint ma, mert valóban gyakrabban voltak terhesek. Viszont akkor is voltak meddő nők, apácák, pártában maradt vénkisasszonyok, másrészt nem mindenki rögtön a pubertás után ment férjhez, a férj sok esetben háborúba ment és hónapokig-évekig távol volt (tengerészek dettó). Tehát nem úgy kell a dolgot elképzelni, hogy nem menstruáltak. A régi megoldások erre rongyok voltak, vagy falevelek, de a tampon ősét már az ókorban is használták.
A nők monotóniatűréséhez csak annyi, hogy az sincs meg mindenkinél. A felsőoktatás sikeres elvégzéséhez inkább a kitartás szükséges, mert ha olyan szakra megy valaki, ami érdekli, akkor nem fogja a tananyagot monotonnak megélni. Másrészt a monotóniatűrés pl. nálam olyan, hogy jó pénzért eltűröm, de nem szeretem. Pedig nő vagyok.
Az pedig, hogy a mai férfiak azért akarnának szobanövényt, mert az anyjuk, nagyanyjuk még hagyományos, házias nő volt, erre csak azt tudom mondani, hogy a ma kb. 30 éves férfiaknak az anyjai, főleg nagyvárosban már nem voltak azok a nagyon hagyományos nők. Ők ma is kb. 60 évesek, sokuk diplomás, és már nem a háztartás meg az uruk kiszolgálása volt az életük középpontjában.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2020.01.05. 18:01:23

@Alick: Hát ja :) Nekem is ezek a kérdések ugrottak be először, hogy mennyit keresnek az angol hivatásos katonák, és hogy mekkora az IQ-juk ;-)

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

MEDVE1978 2020.01.05. 17:56:51

A dolgok abba az irányba mennek, hogy a nemi szerepek jelentősen megváltoztak. A szexuális forradalom, lényegében a szaporodás és a szex különválasztása és ezzel a nők szabadságának növekedése nagyon gyorsan ahhoz vezetett, hogy mára sokkal lecserélhetőbbé váltak a partnerek. Természetesen a női egyenjogúságnak vannak olyan részei is mint az oktatásban, választásokon való részvétel vagy a tömeges női munkavállalás, viszont a legfőbb tényező a női fogamzásgátlás lett.

Ez teszi lehetővé, hogy a kapcsolatok eldobhatók legyenek. Marcsinak szórakozni van kedve, akár napi többször is lehet, mind Józsival, mind Bélával, mind pedig Karcsival. Érdekes adalék, hogy ugye a női higéniaipar leginkább a második világháború után indult be. Hogy miért? Mert korábban csak nagyon kevés nő problémája volt a menstruáció, mivel vagy terhes volt vagy szoptatott egész életében. A 8-10 gyerekes családok esetében, 14-16 évesen házasodva, alacsonyabb várható élettartam mellett nem nagyon volt sok idő, amikor a nők menstruáltak volna. Ma tehát "büntetlenül" lehet szexelni, mert a társadalmi konvenciók ezt a változást már egyáltalán nem követik le. A második vh. után, amikor tömegesen elterjedt a fogamzásgátlás, még a férfiakat és nőket megszólták, ha nem követték a régi konvenciókat (házasság, monogámia, gyerek). Mára ez teljesen erodálódott, a házasság intéményével együtt. Párhuzamosan jött ugye a női önmegvalósítás kiteljesedése. A fejlett országokban a 90-es évek eleje óta több nő szerez diplomát, mint férfi. Ennek nagyon mélyen lévő okai vannak, de röviden a nők monotonitástűrésére és az oktatási struktúra jellegére vezethető vissza. (alap- és középfokon főként nők oktatnak, akik nagyobb hatékonysággal / eredménnyel értik meg, oktatják sikeresen a lányokat).
Hasonlóan az iskolázott nők megjelentek a munkaerőpiacon is és egyre inkább anyagilag függetlenek lettek.

Mindez vezet el a mai szexuális "egyenlőséghez", amelyben a nők is ugyanúgy élvezetet keresnek és mivel már egyre ritkábban korlátozza őket anyagi "függőség", hiszen saját egzisztenciájuk van, ezért felveszik az élvezetkereső mintát és több férfival fekszenek le. Így jön a képbe a fiataloknál a tinder, amivel bármikor lehet találni egy férfit, aki jól megdugja őket.

Természetesen ezek a nők sokkal bonyolultabbak, mint a korábbi generációk női. Egyrészt anyagilag függetlenebbek, "válogatósabbak", hajlamosak kilépni a kapcsolatokból. A férfiak jelentős része így idealizált múltként vágyik egy nem túl okos, szép, szexi, gondoskodó nőre. Hiszen valószínűleg az anyja vagy a nagyi is olyan volt: nem akart mindig munkát megosztani, nevelte a gyereket, csinálta a házimunkát, főzött stb. Nem akart elválni, amikor papa iránt már nem "lángolt" a szerelem, hanem elfogadta azt, hogy szépen szeretetben megöregszenek egymás mellett. Vagy nem és szeretőt keresett, de elválni akkor se akart.
A szobanövény keresése tehát szerintem erre vezethető vissza.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Tangooo 2020.01.05. 17:38:44

@Almandin: Félreértettél. Nem uralkodásról beszéltem, hanem arról, hogy nem jó a végtelenített vita.
Egyébként nálunk 49 éve egész jól működik :))

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Alick 2020.01.05. 16:32:48

@Dworkyll: A pina nagyon túl van árazva - ennél jobbat és olcsóbbat is találhatott volna. :)

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Alick 2020.01.05. 16:29:18

@Spiritual: "Nem tud szőke, vörös, fekete, szelíd cica és ordenáré pornós kurva, aki a párja kedvére vállalja a swingert is. Márpedig az igények ezek a pasik részéről."

Ezek a "pasik" akkor lesznek majd boldogok, ha hús-vér nő helyett vehetnek maguknak élethű robotmacát. Azt majd akár fel is gyújthatják.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2020.01.05. 15:47:54

@Santer: ""erős nők, akik okosak és önállóak, véleményük és vágyaik vannak, amiket ki is fejeznek" - na ezt hívják hárpiának, csókolom." Őőő, nem. A hárpia onnan ismerszik meg, hogy a vágyait és a véleményét simán le is tolja torkodon, a tieidet figyelmen kívül hagyva. Ha meg ezt meg lehet csinálni veled, akkor meg is érdemled. Nota bene, egy hárpiának még csak nem is kell okosnak lennie, elég ha "erős". Mint ez a luvnya itt: www.borsonline.hu/aktualis/elkepeszto-indokkal-vonta-meg-a-szexet-pasijatol/114098

@_Wasp_: elég jól összefoglalta a dolgot.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Spiritual 2020.01.05. 14:04:11

@Almandin: Köszi, akkor még vannak normális pasik! Mellesleg engem is elborzaszt az ilyesmi. Valamiért az utóbbi időben csak ilyen csajokkal találkoztam, akiknek semmi sem drága és semmi sem akadály. Az ember azt gondolná, hogy ezek valami alsóbb réteg tagjai, de több nyelvet beszélő, egyetemet végzett, jó családból és anyagi helyzetből származok vannak köztük, akik vágynak valamiféle vadromantikára, vagy mire... Hosszú távú gondolkodás, igen, illetve a közös értékrend hiánya.
@gázkazán: Abaszolút egyetértek és neked is köszönöm. Csak látom a környezetemet, rengeteg a válás és az okokat is látom.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

gázkazán 2020.01.05. 13:07:25

"Gyakran lesznek valódi szeretők pont azok az erős, határozott, önálló nők, akiket gyáva főhősünknek eszébe nem jutna feleségül venni, na de flörtölni és félrelépni pont megfelelnek.
...
De pont emiatt fél is tőlük, mert ezek a nők tényleg túl sokat akarnak – tiszteletet, szabadságot, teret, stb."

És amúgy az ilyen "erős" nők mire fel is várnak tiszteletet??? Befeküdt egy számára értékelhetetlen férfi alá, ráadásul úgy hogy tudta van annak párja. Kvázi szükségkurvája lett Nyúl Bélának, ez aztán tiszteletreméltó... ráadásul mint mindig a nők összetartanak így azt is jól átveri. Ez tényleg igazi "erős" nő. Nekem inkább a szánalmas megtestesítője.

Spiritual:
"Nem tud szőke, vörös, fekete, szelíd cica és ordenáré pornós kurva, aki a párja kedvére vállalja a swingert is. Márpedig az igények ezek a pasik részéről."

Az hogy pasit írsz mindent elmond. Köze nincs a normális férfihoz. A pasi egy töketlen balfasz, akit a nők kihasználtak és most úgy próbál visszavágni hogy abba kényszeríti a párját amit leírsz.
Nekem eszembe se jutna hogy a szeretett nőt más dughassa meg, ráadásul úgy hogy nézem. Ugyanígy ha másra vágyom megnézem pornón, ettől még nem kell szétcsalni a másikat.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Almandin 2020.01.05. 13:01:50

@Spiritual: Miért gondolod azt, hogy minden pasinak az az álma, hogy nézze, amint a swingerben dugják a párját? Csak azért, mert lehet, hogy neked ez a szíved vágya, attól még sok férfi a gondolattól is elborzad. Attól is, hogy a párja mással szexel a háta mögött, de hogy az orra előtt, attól meg pláne.
Az meg egy nagy sztereotípia, hogy a nők mindegyike csak az anyagiakra bukna. Sokan azt hiszik, hogy a nőknek nem, vagy sokkal kevésbé fontos a szex, mint a férfiaknak. Ez egy régi tévhit, abból az időkből származik, amikor a nők kizárólag vagy aszexuális családanyák vagy prostituáltak lehettek. Megdöbbentő, hogy sokan még ma is így gondolkoznak.
Egy kapcsolat pedig csak akkor tart csupán 4-5 évig, ha a felek hagyják kifújni. Ebből valóban az lesz, hogy az emberek többsége öreg korára egyedül marad. Ez nem lesz jó, mert az ember társas lény, ráadásul idős korban már sokszor segítségre is szorul. Ennek az a fő oka, hogy a mai ember nem tud kompromisszumot kötni a kapcsolataiban, ráadásul azt hiszik, hogy ha a lángolás elmúlik, tovább kell állni. Egyszerűen a hosszú távú gondolkodás hiányzik az emberek nagy részénél, ami nagyfokú lelki éretlenség jele.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Almandin 2020.01.05. 12:50:16

@Tangooo: Miért gondolod, hogy csak az lehet a jó párkapcsolat, ahol az egyik fél uralkodik? Sajnos Magyarországon pont emiatt a szemlélet miatt kevés a jól működő kapcsolat, mert ez csak boldogtalansághoz vezet. Az egyik fél túlhatalomra tesz szert és emiatt a személyisége torzul, a másik meg elnyomottságban vergődik, soha nem érvényesülhet az, amit szeretne.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

_Wasp_ 2020.01.05. 12:39:34

@Santer: Már miért lenne hárpia egy olyan nő, aki kifejezi, hogy mit szeretne? (gondolom nem azzal van bajod, hogy "erős nők, akik okosak és önállóak, véleményük és vágyaik" vannak)

Amúgy ez az én szememben még semmi extra, ez csak egy átlagember szintje. Van valami a fejében és közölni is tudja.

A hárpia nőben az, aki a saját akaratát/véleményét/érdekeit a mások érdekeinek, érzéseinek figyelembevétele nélkül előtérbe erőlteti. Ennek férfimegfelelője a mindenkin áttaposó, önző és erőszakos gyökér. Szerintem bármelyik nem képviselőjeként rendkívül taszító magatartásforma, de nem keverendő össze azzal, hogy valakinek van véleménye egy dologról, vagy elmondja mit szeretne jobban és mit kevésbé.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Spiritual 2020.01.05. 12:04:23

Szerintem a partnerkapcsolat és a házasság nem működik már. Egyszerre egy nő nem tud sportos és picit molett lenni. Nem tud szőke, vörös, fekete, szelíd cica és ordenáré pornós kurva, aki a párja kedvére vállalja a swingert is. Márpedig az igények ezek a pasik részéről. Ebből ered, hogy folyamatosan keresik az újabbat. Ha egy pasinak van egy jó csaja, már azt nézi, hogyan tudna jobbat akasztani, azt gondolja ha kapott ilyet, akkor neki ennél jobb is jár. A nőknél is pontosan így van, csak az anyagi dolgok dominálnak. A gyerek meg nem a mercédeszre fog hasonlítani... A pasiknak barátaik vannak, akikkel meccset néznek, beszélgetnek néha olyan témákról, amikhez egy átlagnő nem tud hozzászólni. A világ így kerek. A probléma akkor jön, ha a haveri kör megházasodik és elmaradoznak. Rájönnek mind a ketten, hogy az értékrendjük még nyomokban sem hasonlít egymásra. Ja sikerült elvenni egy gyönyörű tökfejet, mert gyávák voltunk bevállalni azt a csajt aki a haveri körben hozzá tudott szólni a témákhoz... Persze a csaj sem jár jobban, mert a rettegéssel vegyes környzetében, aki hozzávaló lett volna, az nem mert próbálkozni. A végén ő is megtalálja a seggfejét, aki idővel szépen visszavágja az "okoskodásait", elveszi az önbizalmát. Majd megkérdezi tőle, hogy mire olyan nagy, amikor egészen átlagos és unalmas. Nagyon kevés a jó kapcsolat. Az emberek többsége játszmázik és a látszatnak akar megfelelni. Ebből nem lesz boldogság. A kiegyensúlyozott kapcsolat, ahol a két fél tiszteli, szereti egymást a mesék világába tartozik. Jó, ha egy kapcsolat négy-öt évig tart, helyén kell kezelni és nem kell többet várni tőle. Igen, egyedül magányosan fogunk meghalni. Fogadd el.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Tangooo 2020.01.05. 11:17:43

A házasság is olyan, mint minden más vállalkozás: szükség van arra, hogy valaki kimondja a végső szót. Ez lehet a férfi is, a nő is. Ha ez nem működik, akkor jön a "társelnöki" rendszer, aminek sikerességéről meggyőződhettünk az LMP vergődését figyelve.

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Santer 2020.01.05. 10:40:05

"erős nők, akik okosak és önállóak, véleményük és vágyaik vannak, amiket ki is fejeznek" - na ezt hívják hárpiának, csókolom. És akkor csodálkozik:)

Bejegyzés: Szexuális szobanövények – tényleg ez kell a férfiaknak?

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2019.06.06. 16:57:54

Na, de a cikk tartalmáról is:
"Kezdetben vala a közvetlen tapasztalat, a valóságos hús-vér nő és annak az ilyen-olyan-amolyan puncija, amilyennek az alkotó megteremtette. És ez jó vala, mert örömet adott vala a nőnek és annak párjának egyaránt. Mindez a pornófilmek és plasztikai sebészek előtt vala."
Nem lehet, hogy egyszerűen a pornó révén most már látják másokét, és kiderült, hogy sokféleképpen tud kinézni, és lett összehasonlítási alap? Talán eddig azért nem foglalkoztak vele, mert nem merült fel a téma, most pedig nyílt színen látható.

Bejegyzés: Minden punci szép!

d4n13l 2019.06.06. 16:20:41

Bocsanat: FEMINISTA logikan.

Mert egy No nem allna le vitatkozni, hanem azt mondana, hogy: "jolvan, neked van igazad..." es meg ha nincs, akkor is tullepne a probleman. Dehat...

Bejegyzés: Minden punci szép!

d4n13l 2019.06.06. 16:19:30

@Pallos Levente: hagyd a picsaba, nem tud felulkerekedni a noi "logikan".

Bejegyzés: Minden punci szép!

Pallos Levente · http://www.pallos.tk 2019.06.06. 15:19:09

@Womb Raider: "Oké.. akkor te meg azt állítod, hogy minden férfi azonos ízléssel bír.. " Pont ez az, amit nem bírsz megérteni. Én csak azt mondom, hogy egyikőtök állítása sincs alátámasztva tényekkel. Az ő részéről az, hogy a férfiak többségének azonos a véleménye, és a tiéd sem, miszerint nincs többségi vélemény. Ettől még az egyik biztos, hogy igaz, de nem tudjuk, melyik. De nem attól lesz igaz az egyik, hogy a másik nem tudja bizonyítani a sajátját.

Én egyébként nem állítottam semmit egyik irányba sem, fentebb csak azt említettem, nekem mi nem tetszik.

Bejegyzés: Minden punci szép!
süti beállítások módosítása